If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
По скоро както Ягуар и Ленд Ровър.Наляха пари и ги оставиха.Това май работи.
Еми покрай глупостите, които написах по-горе, както каза колегата, исках и това да кажа-от Фиат да поемат риска да налеят пари в Алфа и да й дадат самостоятелност. Без риск няма успех
Еми покрай глупостите, които написах по-горе, както каза колегата, исках и това да кажа-от Фиат да поемат риска да налеят пари в Алфа и да й дадат самостоятелност. Без риск няма успех
Да налеят, ама пари нема, заминаха да купуват американците. Сега гледам са се насочили Мазерати да оправят, Алфа ще чака...
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана exAlfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Отново уж нови новини за бъдещето за Алфа, но толкова грандиозни планове за бъдещето на Алфа прочетох през последните години, че вече смех ми става Същата песен на нов глас както се казва
Тааа Сержио иска да достигне 300,000 продажби през 2016. Миналата година продажбите са били 101,000 като 90% от тях са били в Европа, а както знаем моделите са два - Митко и Жулиета. Разбира се великата експанзия за САЩ, която очакваме щяла да помогне много. Ето и точните цифри за 2016 в главата на Сержио и компания:
100,000 бройки за Джулия седан, конкурент на БМВ 3 серия
90,000 за Жулиета
50,000 за МиТо
30,000 за седана, който ще има общи корени с Мазерати
25,00 за Спайдера, който се разработва съвместно с Мазда
3,500 за 4C
Последният модел ще е SUV, който може би ще е с дължина между 4.6 и 4.8 метра
Еми покрай глупостите, които написах по-горе, както каза колегата, исках и това да кажа-от Фиат да поемат риска да налеят пари в Алфа и да й дадат самостоятелност. Без риск няма успех
Каква самостоятелност бе братле, като нямат даже и собствен офис... Трябва да имат някакъв извънземен бизнес план, че да почнат всичко от начало. Фиат не ми се вярва да си продадат най-добрия завод в който се произвежда най-продаваният им модел.
Не знам, обаче изпитвам едни таива притеснения, които ме навеждат на мисълта и ме карат да мисля, че с този нов проект на ФИАТ Груп, Алфа Ромео Джулия или 169 май нищо няма да стане и накрая това нещо ще излезе като нов модел на Фиат или Ланчиа и отново Алфистите ще го ДУХАМЕ и то меко казано. Защото като гледам в последно време от Алфа какви модели изкарват на пазара то това са все спортни версии бегачки за по половин милион лева или нещо подобно. Явно политиката на ФИАТ Груп е насочила цялата производствена гама на Алфа в производството само но спортни версии, а да не коментирам, че са забъркали в това и Ферари, които за вбъдеще планирали производство на супер бързи двигатели за спортните модели на Алфа и пак всичко това плод и олицитворение на политиката на ФИАТ Груп. Ето защо се бави вече повече от две години излизането на пазара на новата Алфа Джулия или там 169 и ще продължава да се бави и накрая нищо такова май няма да има на бял свят, а същото ще излезе като Фиат когато те си решат и ще бъде супер луксозен седан на марката. Друг е въпроса, че тези двигатели на Ферари, които ще произвеждат в Маринело за Алфите освен, че ще бъдат супер бързи ще бъдат и по мощни и от самите двигатели на Ферари, които ще се поставят в техните автомобили. И всичко това е плод и олицитворение на политиката на ФИАТ Груп в лицето на Серджио Маркионе.
Не знам, обаче изпитвам едни таива притеснения, които ме навеждат на мисълта и ме карат да мисля, че с този нов проект на ФИАТ Груп, Алфа Ромео Джулия или 169 май нищо няма да стане и накрая това нещо ще излезе като нов модел на Фиат или Ланчиа и отново Алфистите ще го ДУХАМЕ и то меко казано. Защото като гледам в последно време от Алфа какви модели изкарват на пазара то това са все спортни версии бегачки за по половин милион лева или нещо подобно. Явно политиката на ФИАТ Груп е насочила цялата производствена гама на Алфа в производството само но спортни версии, а да не коментирам, че са забъркали в това и Ферари, които за вбъдеще планирали производство на супер бързи двигатели за спортните модели на Алфа и пак всичко това плод и олицитворение на политиката на ФИАТ Груп. Ето защо се бави вече повече от две години излизането на пазара на новата Алфа Джулия или там 169 и ще продължава да се бави и накрая нищо такова май няма да има на бял свят, а същото ще излезе като Фиат когато те си решат и ще бъде супер луксозен седан на марката. Друг е въпроса, че тези двигатели на Ферари, които ще произвеждат в Маринело за Алфите освен, че ще бъдат супер бързи ще бъдат и по мощни и от самите двигатели на Ферари, които ще се поставят в техните автомобили. И всичко това е плод и олицитворение на политиката на ФИАТ Груп в лицето на Серджио Маркионе.
Прибери се на сянка и си сипи нещо Кое те кара да мислиш, че ФИАТ ще изкарат голям автомобил с тяхната емблема? В момента евтините марки в Европа бележат рекордно ниски нива, докат премиумите печелят. Фиат не би могъл да продава платформа проектирана от Мазерати и Алфа защото ще бъде прекалено скъпа. Ланча вече я загробиха, но не бих се изнанадал да излезе нещо и с тяхната емблема. Колко бързи модела имат Алфа за половин милион лева, че нещо не се сещам? Единствения такъв беше 8С! Митко и Жужа нямат нищо общо със спорта, че и с чак толкова високите цени. Новото 4С верно е спортно, но едва ли на него залагат да прави много продажби. В момента Маркионе развива американците - просто там пазара избухна и Мазарати - защото има пазар за подобни автомобили. Ясно е, че в криза залагаш на сигурното, а Алфа далеч не е подобно...
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана exAlfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Новина от онзи ден - до края на лятото Маркионе иска да купи останалия дял от Chrysler като за целта са му нужни $10 млрд. долара, които ще вземе от банки.
Comment